Directorul executiv al McDonald’s, Don Thompson, a prezentat elemente din strategia brandului pentru creterea vânzărilor lanțului de fast-food în SUA, scrie Business Insider.
„Sunt încrezător în capacitatea noastră de a ne reîncadra pe o linie dinamică în SUA, având în vedere măsurile pe care le luăm și ritmul în care ne mișcăm”, a declarat Thompson la începutul acestei săptămâni.
Șeful marelui lanț de fast-food a detaliat, printre altele, patru măsuri pentru a atrage noi clienți în restaurantele sale.
Meniuri adaptate local
McDonald”s intenționează să adapteze meniurile și promoțiile pentru diferite piețe regionale.
Thompson spune că, în multe cazuri, francizații vor avea puterea de a decide ce produse și ce promoții vor oferi în restaurante. Cu un meniu mai bine adaptat local compania mizează pe atragerea de noi clienți.
Anumite produse din meniuri vor fi scoase
McDonald”s are în plan ca din luna ianuarie să scoată anumite produse din meniu.
Meniul curent, care a crescut cu 70% din 2007, este considerat motivul pentru timpii mari de așteptare și scăderea calității serviciilor pentru clienți. Un meniu cu mai puține elemente ar putea duce, de asemenea, la un mediu de lucru mai bun și la plecări mai puține din rândul angajaților.
Adăugarea de opțiuni personalizate
Consumatorii sunt dornici să își personalizeze produsele alimentare, după cum reiese din popularitatea de care se bucură alte lanțuri de restaurante.
McDonald”s a testat un concept care permite clienților să își realizeze proprii lor burgeri cu topping-uri pe bază de guacamole, bacon, sau jalapenos ( piper roșu sau verde, folosit în bucătăria mexicană).
De asemenea, compania oferă consumatorilor posibilitatea de a-și îmbogăți sandwich-urile pentru micul dejun cu albuș de ou sau brânză Cheddar.
Îmbunătățirea percepției publicului
McDonald”s ripostează împotriva acuzațiilor cum că alimentele din meniul său sunt nesănătoase și prea procesate.
Compania a lansat recent un videoclip în care apare Grant Imahara, cunoscut din echipa „MythBusters”. În videoclip Grant Imahara face turul unei fabrici de carne din California care produce chiftele de carne de vită folosite în meniul din restauratele McDonald’s.